fredag 31 oktober 2008

Sitter man här idag igen :)

Väntar på att få tvätta ut färgen ur håret... ask ska det bli, får se om det blir någon skillnad överhuvudtaget.

Har inte börjat plugga än. Men ska sätta mig och skriva om skelett och muskler snart. Ska fixa pärmen också så den är lite organiserad.

Pysslat har jag dock hunnit med. Började lite på pappas födelsedagspresent.
Har en fundering på julklapp också. canvastavlor målade i höstens färger, dekorationer och ett foto på varje på årstid. Mmm, kan kanske bli bra.
Lovade även mamma igår att jag skulle göra olika förslag till deras 50-års inbjudningar. Ska göra dom i vitt papper utan färg mönster och text. Mest så man ser hur det kan se ut. Så får dom välja själv sen.

Fick precis ett mail ang. min sista kompletterade hemtenta. Hon sitter med dom nu. Så förhoppningsvis får jag svar idag. Vill ju ha mina första hp poäng :)

Inga kommentarer: