torsdag 6 november 2008

*gäsp*

Ingen skola blir det idag... är rent slut i huvudet så vätskebalansen får snällt vänta till imorgon.

Idag var jag och sonen i Ängelholm och hälsade på M och hennes söta lilla F. Kom på att det var över två år sen jag var där uppe... lääänge sen. Vi tog tåget upp och sonen var väldigt duktig och satt fint på sina två platser. Hemma hos M snackade vi en massa, mös lite och fikade med goda muffins hon bakat. Sen gick vi ner till stan för jag skulle handla vantar till sonen och M skulle hämta en tröja hon lagt undan. Sen följde hon med mig till tåget och där blev det ett adjö (tack för idag M, det var jätte mysigt att äntligen få träffa er). Tåget tog oss till Lund där vi tog en burgare på Burger King (sonens val), sen bussen in till Staffanstorp. Vi gick till CG och handlade kvällens mat (och lite till som vanligt). Utanför firade dom ett år och bjöd på tårta som sonen glatt smaskade i sig, jag fick en isskrapa, låtsas peng till vagnar och lite pennor. Båda två var nöjda :) Sen gick vi och hämta sambon på skolan där han jobbat i två dagar. Blev bilen hem och vi har precis ätit.
En riktig fart och fläng dag.

Imorgon är det skola 9-12 (som vanligt). Har HLR, ska bli intressant.
På kvällen är det middag hos svärföräldrarna. En lugn lördag, och fars dag middag här hemma.

Nu ska jag läsa alla mina bloggar.

Inga kommentarer: