måndag 3 november 2008

Skolarbete

Suttit och skrivit ner mina anteckningar om Musklerna och Skelettet. 5 sidor blev det. Känns lite klent med mina tre sidor om cellerna. Men men, vad ska man göra?
Hade tänkt att jag skulle hinna med vätskebalansen idag också men jag har ännu inte duschat. Blir så när man har en rastlös sambo som stör en när man ska skriva.

Ska snart hämta sonen på dagis. Sen blir det en promenad bort till fasters butik för att hämta fars dag presenterna. Ska väl ta och packa in (och betala) sambons födelsedagspresent i hallen också.

Verkar inte bli mer pluggande för mig idag :)
Men imorgon går jag bara till 12 så hinner jag nog skriva om vätskebalansen. På torsdag ska ju jag och sonen upp till Ängelholm och träffa en liten sötnos. Såg bilder på lille F igår och han är ju helt underbart söt :) Ska bli ett nöje att se honom live.

Imorgon ska vi nog även sätta vinterdäck på min bild. Inte för att den används så jätte mycket, men blir det kris är det bra att få köra med den :)
Har även bestämt maten till 27-års kalaset. Och halva middagen till fars dag.
Jag har fått gjort ganska mycket idag ändå :)

Nej, nu blir det ett bad med en bra bok sen hämta monstret.

Inga kommentarer: