tisdag 11 november 2008

Ny blogg

Min sambo blev lite tjurig häromdagen för att jag bloggar här, när vi har en hemsida där jag kan blogga. Men jag trodde man inte kunde byta stil och jag hade tröttnat så skapade därför denna.
Men se, nu visade det sig att man kan byta allt möjligt på den sidan också. Så idag tänkte jag att jag skulle skriva där istället. Vilket inte gick. Tydligen kan jag inte logga in. Man loggar in med sin mailadress och ingen av mina var registrerade. Så blir här ett tag till, men tänker byta. Har börjat träna och så och tänkt skriva i bloggen allt sådant. Vad jag tränar, vad jag äter osv. Och mina nergångar. Så ni får gärna peppa mig :)

Idag ska jag faktiskt jobba. 11-15. Ett fjuttpass, men ja... lite pengar :) Har ändå ingen skola och har precis skrivit ner mina anteckningar från föreläsningen om nervsystemet. Men vet att jag missat minst en föreläsning om det så måste komplettera från boken.
Har börjat komma igång nu känns det som. Gick ganska snabbt att skriva idag. Hade tänkt att jag skulle börjat skriva åtta i morse, man ja, jag somnade om :)

Har fått lite fler tider i december nu. Hade bara tre tider sammanlagt och har nu raggat på mig 2 till. Jag jobbar på två till den 25 och 26 får se hur det går.

Börjar bli lite nervös inför tentan den 22 dec. Vill inte göra omtenta. Iofs räcker det med 60% rätt för att bli godkänd, men ändå. *pirr i magen*

Ja, kanske ska skriva vad jag tränat.
Mitt schema ser ut såhär:
Måndag, Onsdag, Torsdag - Wii Fit
Tisdag och Fredag - Promenad.
Så igår började jag med Wii Fit i 20 minuter (effektiv tid) Känner i ryggen idag att jag boxades. Vågar man skriva vad man väger? 94 kg. 4 kg till mitt första delmål.

Annars inget hänt.
Maten i söndags var omtyckt. Blev faktiskt riktigt nöjd. Nu försöker jag bara få sambon att ändra menyn till kalaset på lördag. Får se hur det går.

Nu ska jag gå och göra mig iordning.

Inga kommentarer: